COLECTIE: COLLEGIUM.Stiinte economice
DOMENIU: Economie
ISBN: 973-681-450-8
ANUL APARITIEI: 2004
NUMAR PAGINI: 304
FORMAT: 160x235
Traducere de Alexandru Bartic
Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta. Textul combina claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale (economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline, precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane.
Cuprins:
- Originea, natura si frontierele firmei contemporane;
- Intreprinderea si restrictiile tehnologice;
- Functia de cost;
- Teoria consumatorului;
- Functia cererii de marfuri;
- Introducere in analiza structurilor de piata;
- Piata concurentiala;
- Piata de monopol;
- Analiza comportamentelor strategice;
- Oligopol si duopol;
- Strategia de diferentiere;
- Relatia intre manager si actionari;
- Strategiile internationale ale firmelor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu