Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale

AUTOR: Arthur H. Bell
COLECTIE: CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE.Seria practic
DOMENIU: Afaceri (Business) , Psihologie
ISBN: 973-46-0421-X
ANUL APARITIEI: 2007
NUMAR PAGINI: 216
FORMAT: 130x200

Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare

Traducere de Kiki Vasilescu.

In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de multe ori chiar in interiorul lor.

Cuprins:

  • Cui ii pasa de agresiunile verbale;
  • Ce este abuzul de limbaj;
  • Cum recunosti atacul verbal;
  • Factori de vulnerabilitate;
  • Profilul agresorilor verbali;
  • Cum sa punem capat abuzului verbal;
  • Citeva scenarii ale agresiunii;
  • Abuzul verbal, sanatatea si productivitatea;
  • Descrierea unui loc de munca lipsit de atacuri verbale.

Niciun comentariu: