Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)

AUTOR: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
COLECTIE: COLLEGIUM.Afaceri
DOMENIU: Economie
ISBN: 973-681-533-1
ANUL APARITIEI: 2004
NUMAR PAGINI: 448
FORMAT: 160x235

Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)

„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea clientilor si fidelizarea acestora cresc. In lupta intra arme noi, creatii ale tehnologiei, imbinate cu noul spirit marketing. Pentru administrarea acestor schimbari este nevoie de oameni noi, pregatiti: Oameni de Marketing. Altfel spus, caruta a luat-o inaintea cailor. Sint afaceri, dar nu sint specialisti adevarati de marketing. Cei care inteleg aceasta realitate vor citi «Inteligenta marketing plus.»” (Cezar Caluschi)

Cuprins:
  • Spirit marketing;
  • Inteligenta marketing;
  • Bucataria marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi;
  • Cum alegi si cum lucrezi cu o agentie de publicitate;
  • Mixul de marketing;
  • Politica de produs;
  • Politica de pret;
  • Politica de distributie;
  • Politica de promovare;
  • Planificarea de marketing;
  • Cercetarea de marketing;
  • Introducere în cercetarea de marketing;
  • Sistemul informational de marketing;
  • Evaluarea mediului de marketing si a conjuncturii de piata;
  • Piata: Identificare. Evaluare. Segmentare;
  • Comportamentul consumatorului;
  • Comportamentul cumparatorului organizational;
  • Sondajul de piata;
  • Chestionarul de ancheta;
  • Experimentul de marketing;
  • Teste simple de marketing.

Niciun comentariu: