Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)

AUTOR: Constantin Sasu
COLECTIE: COLLEGIUM.Stiinte economice
DOMENIU: Economie
ISBN: 973-46-0160-1
ANUL APARITIEI: 2005
NUMAR PAGINI: 392
FORMAT: 160x235

Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)

Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.

Cuprins:

  • Conceptul de marketing international;

  • Evaluarea mediului in marketingul international;

  • Cercetarea in marketingul international;

  • Segmentarea pietelor internationale;

  • Distributia produselor in marketingul international;

  • Promovarea in marketingul international;

  • Organizarea activitatii de marketing international;

  • Perspectiva marketingului international.

Niciun comentariu: