COLECTIE: COLLEGIUM.Stiinte economice
DOMENIU: Economie
ISBN: 973-46-0279-9
ANUL APARITIEI: 2006
NUMAR PAGINI: 352
FORMAT: 160x235
Volumul ofera, alaturi de fundamentele teoretice ale managementului strategic, o bogata metodologie de punere in practica a cunostintelor de specialitate, raportata la particularitatile spatiului romanesc, cu o focalizare pe problematica intreprinderilor mici si mijlocii. In prima parte, fiecare subiect teoretic are atasata o sectiune aplicativa asociata metodei de operationalizare propuse, iar in final, un set de probleme-intrebari si teme de discutie. Partea a doua prezinta un grup de studii de caz ale unor firme ce opereaza in Romania, trei dintre acestea – Electroprecizia, Metabras si ICCO – fiind romanesti. Grupul de studii de caz este incheiat de cel dedicat sistemului Coca-Cola in Romania.
Cuprins:
- Colectarea informatiei pentru management strategic;
- Declararea misiunii organizatiei;
- Analiza mediului inconjurator general;
- Analiza mediului inconjurator concurential;
- Analiza lantului valorii;
- Formarea strategiei si stakeholder-ii organizatiei;
- Analiza SWOT;
- Implementarea strategiei prin modificarea culturii organizationale;
- Matricele de portofoliu;
- Implementarea strategiei prin modificarea structurii organizationale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu