Strategiile competitive ale firmei

AUTOR: Ioan Ciobanu, Ruxandra Ciulu
COLECTIE: COLLEGIUM.Stiinte economice
DOMENIU: Economie
ISBN: 973-46-0080-X
ANUL APARITIEI: 2005
NUMAR PAGINI: 336
FORMAT: 160x235

Strategiile competitive ale firmei

Pe baza a numeroase cazuri de reusite sau esecuri ale unor firme bine cunoscute pe plan mondial, autorii analizeaza strategiile concurentiale si scot in evidenta elementele indispensabile unui management eficient, care sa fereasca firmele de contraperformante. Volumul de informatii, numeroasele exemple practice, prezentarea setului complet de strategii competitive ale firmei si diversele solutii oferite – cu directa aplicabilitate la realitatea interna – constituie doar citeva dintre argumentele care impun aceasta lucrare drept un titlu important in bibliografia literaturii de specialitate.

Cuprins:
  • Strategiile concurentiale generice;
  • Strategiile concurentiale ofensive si defensive specifice firmei;
  • Strategiile tehnologice;
  • Strategiile inovationale;
  • Strategiile de sistem;
  • Strategiile internationalizarii firmei;
  • Aliantele strategice;
  • Particularitati strategice ale firmelor romanesti;
  • Pilotarea strategica a firmei;
  • Studiu de caz.

Niciun comentariu: